#OOAG9603
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ultragaz Enno Lunn

Go down

Ultragaz Enno Lunn Empty Ultragaz Enno Lunn

Post by Dadolocesimo K Lawrek Thu Apr 23, 2020 9:54 pm


  ''...Cheguei  em um mundo que parecia estar imerso num oceano, via formas, solidos, mas mudavam de forma e tremiam como a água. Fiquei flutuando vertiginosamente nesse inferno paradisiaco, cheio de cores e sons exoticos de beleza unica que por alguma razão me faziam sentir um terror diabolico.  Avistei objetos comuns  do dia a dia  nas efemeras aparições de algo similar a cidades humanas, posicionadas de forma confusa e paradoxal em seus meios, estes objetos tinham a  imponência de estatuas de deuses, e eles gritavam, como que num canto religioso, ''Qerhet''...''
Dadolocesimo K Lawrek
Dadolocesimo K Lawrek

Mensagens : 13
Data de inscrição : 2019-06-03

Back to top Go down

Ultragaz Enno Lunn Empty Re: Ultragaz Enno Lunn

Post by Dadolocesimo K Lawrek Thu Apr 23, 2020 10:43 pm

'' ... I arrived in a world that seemed to be immersed in an ocean, I saw shapes and solids that changed  and trembled like water. I was floating dizzily in this paradisiac hell, full of colors and exotic sounds of unique beauty that for some reason made me feel a diabolical terror. I saw common everyday objects in the ephemeral apparitions of something similar to human cities, positioned in a confused and paradoxical way in their surroundings, these objects had the stature of god statues, and they shouted, as if in a religious song, '' Qerhet "..."
Dadolocesimo K Lawrek
Dadolocesimo K Lawrek

Mensagens : 13
Data de inscrição : 2019-06-03

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum